Imię: Anadil
Przezwisko: Wszelakie zdrobnienia od jej imienia typu: Ani, Anika. Przezwiskiem, a właściwie pseudonimem, które do niej przylgnęło, jest Shén ( skrót od Jingshén - duch)
Wiek: 3 lata
Płeć : Wadera
Żywioły: światło, cień
Stanowisko: Mag
Ranga: Betha
Cechy fizyczne: zwinna, wątła, szczupła, szybka, cicha, czasem niezdarna, zawsze
Cechy charakteru: Anadil jest niezgłębioną mieszanką uczuć. Z zewnątrz wadera jest lekko oziębła i nieprzystępna. Czasami nie panuje nad wybuchami złości. Mimo, że na co dzień jest opanowana i stabilna, w chwilach gniewu jest nieprzewidywalna. Pod płaszczem obojętności chowa ukryte emocje. W głębi duszy Ani to bardzo wrażliwa, empatyczna i miła wadera. Jeżeli nabierze do kogoś zaufania, obdarza go swoim uczuciem, jest wierna i towarzyska. Na co dzień preferuje jednak raczej samotny tryb życia. Jeśli jednak kogoś pokocha, nie ma dla niej nic przyjemniejszego niż przebywanie w towarzystwie tej osoby. Nie toleruje zdrady. Takie sytuacje łamią jej serce i budują barykadę nienawiści wokół niej. Anadil ma swój honor. To bardzo dumna wadera. W razie kłótni wykłóca się zawsze najgłośniej. Z natury jest sympatyczna i bywa, że niezdarna. Ciągle chodzi z głową w chmurach, kocha marzyć.
Cechy szczególne: niezgłębiony, tajemniczy charakter, przyjazne usposobienie, pięć ogonów
Aparycja: Anadil jest białą waderą z dużymi uszami i czarnymi, lecz wesołymi oczami. Ma długą, nieujarzmioną grzywkę z czarnymi końcówkami. Właściwie całe jej futro ma czarno-szare końce. Jej wątłą budowa zapewnia zwinność, długie łapy są idealne do wspinaczki. Cechą charakterystyczną wadery jest pięć ogonów. Wadera ma dwa złote kolczyki w prawym uchu. W większym z nich zaklęty jest Vex.
Lubi: Osoby, które są jej życzliwe, marzyć, żartować, ćwiczyć swoje umiejętności
Nie lubi: Osób wyśmiewających się z niej, złośliwych żartów, podlizywaczy, być ograniczana
Boi się: śmierci, przerażają ją też różne potworności
Moce:
1. Phantom Master - wadera może stać się niewidoczna, niesłyszalna i niewyczuwalna. Może też operować tymi wartościami, np. stać się na wpół widoczna, ale nie można jej dotknąć itp.
2. Może wytwarzać złotą mgłę w trzech typach, a każdy ma inne właściwości:
- o małym natężeniu: może dzięki niej podnosić obiekty, kierować nimi, a także transmutować je
- o średnim natężeniu: wtedy może atakować, tworzyć pociski itp.
- o dużym natężeniu: dzięki niej może tworzyć ciała stałe, ale im więcej stworzonych obiektów i im dłużej muszą one istnieć, tym więcej energii zabierają waderze
3. Tworzenie niszczącego, czarnego dymu, a także formowanie go w żywe istoty.
Historia: Cicha, spokojna wataha... Czy może być piękniejszy dom dla uroczego szczeniaka, jakim w swoim czasie była Anadil? Jednak to, co dobre, kiedyś się kończy... Watahę zaatakowały istoty cienia. Nikt nie wiedział, jak z nimi walczyć, bowiem kiedy potwory kogoś zraniły, to ta osoba dostawała konwulsji, broczyła czarną, maziowatą krwią i umierała. Stwory prawie zdobyły dom Aniki, ale jej rodzina zdążyła uciec. W trakcie szalonego biegu o własne życie Anadil została zraniona. Bliscy nie mieli wyboru i ratując siebie, zostawili waderę na śmierć. Jednak światło, które w sobie nosiła, wchłonęło mrok i wilczyca przeżyła. Co więcej, zyskała żywioł cienia, jednak rana od pazura złej istoty nie chciała się goić i codziennie się otwierała, na nowo krwawiąc. Od tego czasu Anadil ma bardzo ciemną krew. Wadera wędrowała z wciąż niezagojoną raną, aż wchodząc do pewnego jeziora, nagle doznała uleczenia. Było to jeziorko przy Drzewie Życia. Postanowiła tu zostać. Spotkała Rachel, która pozwoliła jej zostać, aczkolwiek o mało jej nie zaatakowała...
Rodzina:
Matka- Hester ( wadera mroku)
Ojciec- Kserkses ( wilk światła)
Brat- Chaddick
Siostra- Alkmena
Zauroczenie: Noo... Jest taki jeden...
Partner: Na razie brak... NA RAZIE
Szczenięta: Jeszcze nie teraz, może w przyszłości, kto wie..
Głos: Link
Jaskinia: Link
Amulet: Link
Towarzysz: Link
Smok- widmo o imieniu Vex. Wbrew pozorom jest nie większy niż mały wilk, jednak w postaci widma może rosnąć nawet na 20 metrów, tylko że wtedy może go dotknąć tylko Anadil. Im jest większy tym jest przezroczysty. W naturalnej postaci jest normalnym małym smokiem z widmowymi mocami. Innymi słowy duży = nieszkodliwy. Jest zaklęty w kolczyku Anadil.
Inne zdjęcia: później wyślę
KP: 0
Rzeczy ze sklepiku: Łzy Błękitnego Smoka
Rzeczy znalezione w opowiadaniach: 0
Dodatkowe informacje: na razie brak, może czegoś się jeszcze dowiemy...?
Umiejętności:
Siła: 100
Zręczność:150
Wiedza:150
Spryt:200
Zwinność:200
Szybkość:150
Mana:150
Opowiadania: Historia Anadil
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz